sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Musiikin ilo

Tähän väliin kirjoitan postauksen, johon sain idean perjantai-iltana. Ja nyt kun on aikaa, niin palataanpa asiaan, josta olen jo joskus aiemminkin jossain blogissani jotain kirjoitellut. 
Alltime lempibändini elokuvateatterin kankaalta ihailtuna.

Olen siis ostanut uuden puhelimen ja siihen ostin uudet kuulokkeet ja nyt pitkästä aikaa sitten kuuntelinkin koko kotijunamatkan työvuoron jälkeen musiikkia. Juuri sellaista musiikkia, mistä minä pidän ja olen puhelimeeni valinnut ladata. 

Ja kyllähän se sitten oli sellainen juttu, että olinpas Topinkin mielestä poikkeuksellisen hyvällä tuulella. Mikäpä siinä oli ollessa, kun ei tarvinnut kiinnittää muitten ongelmiin huomioita, vaan saattoi jammailla, hyräillä ja lopulta jopa vähän lauleskella kuulokkeet korvassa mun mielestä maailman  parasta musiikkia. 

On sillä musiikilla vaan jännä valta, kun mieli leijuu ja kaikki tuntuu kivalta, silloin kun kuuntelee kivaa musiikkia. 

Tokihan myös mieleen muistuu ne teiniajat, jolloin sydänsuruja paranneltiin halaamalla tyynyä ja kuuntelemalla lempislovareita. Vai mitä Tuuli? :)

Eli musiikki parantaa elämänlaatua huimasti. Kunhan nyt vaan tässä elämän kiireessä muistaisi sitä musiikkia myös kuunnella ja sieluaan siinä samalla hoitaa..

Nauttikaamme kaikki omasta lempimusiikista ainakin yhden laulun verran päivittäin!
-anuenkeli. 


Ei kommentteja: