lauantai 29. maaliskuuta 2008

Hirmuinen vauhti ollut elämässä..

.. ja uusiin ihmisiin on tullut tutustuttua ihan urakalla viimeisen kahden kuukauden aikana. Mutta mikäpä siitä, vähän sitä vannottiin uutena vuotena, että vuodesta 2008 tulee paras vuosi ikinä. Ja mun osalla tää on toteutunut aika hyvin, hirmusti on hyviä asioita tapahtunut, huonoja ei oikeastaan tule nyt mieleen, mikäli nyt pari tosi noloa kännisekoilua. (Nojoo, sen superhyperkännissä olon voisi lopettaa.. Ajan kanssa :P)

Keskiviikkona oltiin Alessa joukkuekaverini Tarun kanssa, jonka kanssa on kierretty urakalla baareja ja koettu paljon asioita, ja sitten siellä tapasin uuden ihmisen. En ollut mitenkään juomingeissa, pari juomaa meni ja sitten jostain syystä mun ja Tarun ympärillä pyöri tiiviisti pohjanmaalainen porukka, joista lähes jokainen halusi tehdä tuttavuutta mun kanssa. Humalaisia olivat, jotenka eipä mua kiinnostanut. Paitsi sitten se yksi poju, joka oli rauhallisin ja antoi mun olla rauhassa. Hänen kanssaan sitten tanssin jossain vaiheessa, kun piti päästä pois niitten muitten läheltä. Poitsu seurusteli, eli siinä syy, miksi tunsin oloni ihan turvalliseksi hänen seurassaan. Jossain vaiheessa kun vahdin Tarun ja Heidin juomia, kysyi tuo nimettömäksi jäänyt poika multa, että miksi mä olen sinkku. Se on kuulemma ihan päivänselvää, että olen sinkku ja pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Selitin sitten jotain sitoutumiskammosta ja menevyydestä, jossa seurustelukumppanit eivät jaksa mukana ja hän sitten totesi vaan, että "Voisinpa lyödä vetoa, että sulle on käynyt pahasti jossain vaiheessa ja siksi sä et halua ees yrittää.." Olinpa sitten ihan äimän käkenä, että huhhuh, mitä tuo poitsu selittää..?!? x)

Keskustelu jatkoi, eikä sitä tarvitse tähän laittaa, mutta nostin tämän esille, sillä sepä sai taas mut miettimään mun asennetta omaan elämääni uudestaan. Eli, että minkäs takia tässä viipelletään näin kovaa.. Mitään lopullista johtopäätöstä ei syntynyt, jotenka kait sitä sitten jatketaan samaan malliin niin kauan kuin jotain ilmenee.. :P

Ensi viikonloppuna on uusien kamujemme FB Riskin saunailta, jonne meidät on kutsuttu. Saas nähdä, mitä siellä käy, kun edellisellä kerralla oli jo aika luja meininki, kun käytiin juhlimassa M-Teamin karsintapelin voittoa.. :D

enkeli kuittaa.

Ei kommentteja: