perjantai 7. syyskuuta 2007

Pari sanaa minusta

Tästä tulee uusi julkinen blogini. Pari blogia mulla onkin jo olemassa, mutta niissä olevat ajatukset ja mietteet ovat niin henkilökohtaisia, että en halua mainostaa niitä koko maailmalle. Tämän blogin on sen sijaan tarkoitus olla se "julkinen" päiväkirjani: paikka, jossa pohdin maailman menoa ja ehkä joskus (tai hiukan useimminkin) analysoin itseäni ja tekemisiäni.

Mä olen töissä Suomen Lukiolaisten Liitossa oppilaskuntasihteerinä. Olen ollut jo kohta kaksi vuotta ja vielä olisi hiukan yli vuosi jäljellä. Mun tehtäviin kuuluu monenlaisten tapahtumien järjestäminen ja muu näperrys.

Pelaan salibandya. Ja puhallan. Ja elän salibandypallon katselemisella. Mun elämän isoin asia tällä hetkellä on seura, jota puheenjohdan: Pallokeisarit. Meillä on kolme joukkuetta, joiden pelaajista suurin osa on mun parhaita kavereita. Luulen lisäksi, että salibandyn parista löydän joskus sen elämäni suuren rakkauden. Pallokeisareista se ei kyllä löydy, ne ihmiset ovat ihan liian tärkeitä mulle jo tällaisenaankin.

Jos mietitään asiaa, jossa mä olen oikeasti hyvä, on se kirjoittaminen. Siksi mä haluan nyt vihdoin pitkän ajan jälkeen tuoda mun taitoa julkisesti esille tän blogin kautta. Julkaisen täällä pohdintojen lisäksi aina välillä myös kirjoittamiani tarinoita.

Nyt kuitenkin, näin perjantai-illan kunniaksi, ajattelin mennä nukkumaan. Unettaa paljon.

Palailen myöhemmin paremmalla onnella,
enkeli kuittaa.

Ei kommentteja: